niedziela, 8 października 2023

Co robić, Polsko

 To już całkiem niedługo. Zgaduję, że histeria czołowych graczy sięgnie zenitu. Będą wyciągane straszne brudy z dziwnych worów i wrzucane w media. Mamy się przerazić wyborem zarówno jednej jak i drugiej opcji. Zobaczymy, że w każdym przypadku czeka nas zapaść cywilizacyjna, bród, głód i ubóstwo.

Za PO moje dzieci chodziły do szkoły. Właśnie wtedy, przez 8 lat rządzenia tej frakcji, rodzinom odebrano wsparcie państwa. Przez dokładnie 8 lat, nie przysługiwał moim dzieciom zasiłek rodzinny. Ciężko z mężem harowaliśmy, by utrzymać piątkę dzieci i by życie nie było wegetacją. Nie, nie jesteśmy tzw. patologią. Po prostu, przyjęliśmy każde dziecko, które Pan Bóg dał, co wynika z wyznawanego światopoglądu, czyli z hojności serca wierzącego w opatrzność Boską. Po latach potwierdzam. Warto było  p r z y j ą ć     k a ż d e    d z i e c k o,  chociaż wiązało się to z ogromnym trudem, na który PO nie dała   ż a d n e g o    wsparcia.

Przeciwnie, PO mnożyła afery to znaczy, pozyskiwała nielegalnie nie swoje a narodowe,  aktywa. Wyprzedała stocznie, zakłady pracy, budynki, grunty i konia z rzędu  temu, kto wskaże zwykłego szaraka obywatela Polski, który na tym skorzystał. W końcówce swoich niechlubnych rządów PO wzięła się za polskie lasy ale odsunęliśmy ich od koryta. Nie zdążyli sprzedać polskich lasów. Dlatego teraz grzmią a sługa Niemiec i może Rosji, pluje, obiecując nam, Polakom, raj. Na jednym z plakatów widziałam napis: oczyścimy Polskę. Chciałoby się zapytać, z czego. Z tego, co zostało z majątku narodowego? A może chodzi o słowo, które się prosto z tamtym kojarzy? Może chcecie zrobić w Polsce czystkę? Kogo weźmiecie na cel???

Za rządów PiS jestem nauczycielem. To niedobrze dla PiS. PiS sponiewierał moją grupę zawodową. Skompromitował i odebrał należny jej społeczny szacunek. Dzieci się z nas śmieją bo ich kieszonkowe to często lwia część naszej wypłaty. Wypalamy się zawodowo bo nie mamy sił na absurdy, które PiS mnoży w edukacji. Nauczyciel jest zerem, które dostaje w dupę od władz państwa, władz oświatowych, uczniów, ich rodziców i, niestety, często dyrekcji. Jest po prostu zaszczutym śmieciem. To mamy od PiS. Ale ja jestem wytrwała. Darowałabym. 

Jest niestety, jeszcze jeden, nieugaszony mój żal do tej frakcji. Prawda, daliście na dzieci ale, właściwie, mnie to ominęło. Dzieci się wykształciły bez pomocy państwa i odeszły. Czworo z nich pracuje, wnosząc w budżet państwa polskiego cztery podatki. Co ja z tego mam? Opiekę zdrowotną? Emeryturę? Uwaga, moja emerytura to byłoby, w najlepszym razie, jakie 1500 zł, bo, uwaga, mam nieskładkowy okres, gdy wychowywałam dzieci. Wtedy, rzeczywiście, nie świadczyłam opłacanej pracy i nie wpływały z tego tytułu składki na moje zusowskie konto. Muszę więc pracować o te kilka lat dłużej, żeby nadrobić  zaległość swojej młodości, by nie umrzeć z głodu na swoją starość. Ale wracam do głównego wątku.

Nie daruję PiSowi tego, co zrobił za pandemii. I nie zamierzam się wielce rozpisywać, ile pieniędzy zmarnowano na rozbudowywanie zaplecza na służbę dla tej skandalicznej próby zniewolenia społeczeństw. Krótko, służbę zdrowia społeczeństwu odebrano i uruchomiono aparat represji zgodnie z nakazem beneficjentów projektu. Były to rozbudowane na szeroką skalę, szkodliwe działania władz nakierowane na realizację interesów niejawnych podmiotów. Nie wiem, czy pamiętacie, ale pandemia skończyła się w dniu inwazji Rosji na Ukrainę. Czary mary. Czy tak znika realna pandemia? I nie twierdzę, że gdzieś tam nie wyhodowano jakiegoś straszaka, który uśmiercił mnóstwo ludzi. Mówię o braku polityki polskiej w tamtym okresie. Nie było żadnych działań, by obywateli chronić, przeciwnie, były działania, by wprowadzić ten, jak się okazało, szkodliwy zamordyzm, zamiast dobrze zdefiniować zagrożenie i wypracować adekwatne środki zaradcze. Działania władz sprowadziły  się do prób wprowadzenia zamordyzmu, czyli zgody na test na uległość społeczeństw. PiS wpisał się w tę globalną politykę bez mrugnięcia.

Pamiętam jednego tylko polityka z tego okresu, który nie bał się publicznie wypowiadać w tej kwestii i wyrażać swój sprzeciw. To był Rafał Piech i, jak wiadomo, stworzył ugrupowanie Polska jest Jedna.

I teraz ja was wszystkich proszę. Pomóżcie. Ja jestem patriotą. Wygrana PO to tragedia dla tego kraju. Liderzy tej partii  to ludzie  bez skrupułów i zrobią wszystko by osiągnąć swoje i na pewno nie działają w interesie Polaków. Nie widzę powodu,  na dzisiaj, by  swoje zaufanie oddać PiSowi. Ale tak, boję się, że jak wygrają tamci, to nastanie ciemność, czystka i realizacja obcych interesów kosztem nas, Polaków. To już po prostu było. Wrzucą nam aborcję, obyczajowe 'róbta co chceta', odbiorą nam aspiracje i wezmą się do roboty.

Co robić???



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz